Wstęp.
Uczniowie a praca domowa
- odrabiają pracę domową samodzielnie i poprawnie
- odrabiają niesamodzielnie (np. przy pomocy rodziców)
- odpisują
- nie odrabiają w ogóle
Rozdział I
Rys historyczny (od metody paznokciowej)
Rozdział II
Szukanie odpowiedzi na pytanie: Jak się uczą i dlaczego?
|
Rozdział III
Opinie uczniów na temat pracy domowej
- za trudna
- nieciekawa
- zbyt czasochłonna
- odrabiana w ostatniej chwili
- brak zdolności i chęci
- korzystanie z bibliografii
- pomoc rodziców i rodzeństwa
- pomoc kolegów lub innych osób
- potrzeba dodatkowych wyjaśnień nauczyciela
|
Rozdział IV
Propozycje prac domowych (ok. 600).
Każda propozycja składa się z 2 części:
- korespondencja z uczniem (jakie wiadomości i umiejętności są niezbędne do wykonania pracy)
- polecenie
|